Aangekomen in Los Angeles

Terwijl ik dit berichtje schrijf, is het 04:05 uur. Het tijdverschil speelt ons nog wel wat parten.

Zondag zijn we met de trein naar Schiphol gegaan. We hebben daar overnacht in het Yotel. We hadden daar een soort van cabine gereserveerd. Allemaal een beetje erg krap, maar voor een overnachting helemaal prima. Het Yotel ligt in het gedeelte achter de douane. We moesten daarom onze koffers eerst stallen in een bagagekluis. De volgende morgen opnieuw door de douane naar buitenom onze koffers weer op te halel, die vervolgens weer afgeven en nogmaals door de douane. Allemaal wel een beetje omslachtig.

Vanwege het slechte weer elders in Europa, werd de vlucht een half uur uitgesteld, om te voorkomen dat reizigers hun aansluiting zouden missen. Om 10:45 uur gingen we dan toch de lucht in.

En paar uurtjes later zijn we geland in Los Angeles. Het was toen 12:00 uur plaatselijke tijd. De vlucht duurde 11 uur. Na de landing begint dan het grote wachten. Lange rijen voor de douane en andere checkpoints. Maar uiteindelijk waren we daar toch door heen. Buiten wachten op een shuttlebus naar het hotel. Die kwam nog niet snel, dus toen maar even gebeld. Al met al was het ongeveer 15:00 uur voordat we in het hotel waren. Daar even een beetje opfrissen en maar even aan de wandel. Het hotel is een typisch airporthotel. Het staat in een tamelijk desolate omgeving. Niet bepaald  een gebied waar je even leuk gaat wandelen. Wel een kroeg gevonden waar we nog even een lekker biertje en wijntje konden drinken. In een supermarkt een paar broodjes gekocht en toen weer terug naar het hotel.

Nu was het de bedoeling om tot een uur of 10 wakker te blijven, maar dat is niet gelukt. Tegen 19:00 uur ben ik omgevallen. In slaap gevallen en heerlijk geslapen, maar dan wel om 03:00 uur wakker.

Vandaag gaan we de camper ophalen. Straks even bellen en een afspraak maken en dan vanmiddag met de camper op pad.

Ons doel voor vandaag is KOA Campground in Pomona. Ongeveer 100 km rijden.